Sidor

måndag 12 oktober 2009

För mycket av det goda

kan vara riktigt trevligt ibland.....









Flickan är Skogstokig, liksom grattis cirkeln. För mycket av det goda, kommer från Stämpelfabriken. Japp, och i vanlig ordning används promarkers till färgläggning. Den söta blomman som hänger i rosetten har jag köpt på Scraplyckan som är en favoritbutik :)

En fråga till alla scrapsystrar som gör kort, hur mycket tar ni för ett kort? Har börjat få en hel del beställningar och har såååå svårt för att ta betalt.....hjälp pleeez!

7 kommentarer:

S sa...

Vad duktig du är!
Och fråga inte mig om priser, jag kan inget om sånt!

Eva sa...

ÅH, vad mycket härligt "bling bling".

Just scrapbookingbranschen kan jag inte så mycket om.
Ett allmänt tips bara: Ta rejält betalt.
;)

L8 sa...

Två favoriter - Skogstokiga och Stämpelfabriken :) Hur hinner du med alla kort?!?
När det gäller pris för kort så är det ofta omöjligt att ta ut vad man lägger ner i tid. Iallafall för mig som är så långsam...hihi Har sett att många tar 40-50 kronor per kort inkl. kuvert. Beror ju också lite på vad man använder för dekorationer m.m.
Kramis

Petra Maria sa...

Beställningar kan man göra upp om priset i förväg. Men dina kort är så härliga att du ska ta betalt så att du blir nöjd.
Jätteläckert kort :o)
Skogstokiga kramar
från mig

Anonym sa...

Jag har gjort två kort.. idag blir det kanske ett till.. för idag är jag så jävla glad...

Dessutom har jag fått mina grejer från Panduro.. och så nu kan jag klippa och klistra bäst jag vill.. tjoho0

Kram pys

Kamilla sa...

ÅÅÅh Vilket underbart kort :D suuuperfint!
Priser är alltid svårt, 40 kr av kändisar och 45-50 för främlingar *Ler* tar jag iaf..
Kram kram

Anonym sa...

Jag tycker att det är ruskigt svårt att ta betalt av folk!! Så jag brukar lägga priset efter hur mycket jag jobbat/dekorerat ett kort. Oftast hamnar mina priser på 35-40 kr. Visst borde man egentligen ta mer, men samtidigt vill man ju också få dem sålda, så man kan köpa nytt material, och skapa nya saker!!

Lycka till!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...