Sidor

torsdag 1 oktober 2009

Höst på riktigt

1:a oktober idag.....och det känns! Kallt, ruggigt men framför allt MÖRKT!
Dags för ljusen att åka fram för att höja mysfaktorn på tillvaron. Känner mig lite småruggig i kroppen, bara jag nu inte åker på nått....har INTE tid eller lust med att bli sjuk. Men alla runt omkring mig är sjuka så jag lär väl åka på nått förr eller senare. Hoppas på senare....

Imorgon är det planeringsdag på Big Bowl här i Malmö, ska bli kul. Är sen ledig i helgen. Öppet Hus på sonens skola på lördagen och sen Wii-turnering här hemma på kvällen. Så jag MÅSTE hålla mig frisk.


Myspace Graphics

Dags för lite java och äggröra.

3 kommentarer:

L8 sa...

Här åkte ljusen också fram och vi har eldat i spisen hela morgonen. Hög mysfaktor!
Vi får njuta av att ha haft en sån härlig förlängt sommar och nu så får man mysa till det inomhus på morgonen och kvällen.
Måste bara säga att jag är imponerad av alla kort du gjort för skogstokiga. Har du inte sovit något alls de sista veckorna?? Hur många blev det till slut?
Kramis

Unknown sa...

Håller tummarna att du inte åker på något! Men oftast klara man ju sig om man inte får bli sjuk.. Så kommer det med besked så fort du får ledig tid =S Men det hoppas vi att du slipper!

Kram

Anonym sa...

Inga bakterier eller virus önskar jag dig av hela mitt hjärta.. kärlek däremot.. det vräker jag över dig...

Kram Pys

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...