Sidor

söndag 4 oktober 2009

Scrappade presentkort

Min väninna som äger och driver restaurangen Söderbloms Lounge & Grill här i Malmö frågade mig för ett tag sen om jag kunde scrappa några presentkort till hennes verksamhet. Javisst sa jag glatt. Hur många då? Baxnade när hon svarade 500 st!

Kontaktade skogstokiga Petra för att få lite hjälp med en stämpel för detta ändamål och supersöta hon fixade fram en design till mig.

Efter mycket skärande, klippande och klistrande samt färgläggande så har jag fått klart första leveransen, som överlämnas i en matchande låda att förvara korten i.

Enkelt, i restaurangens egna färger och tema.






Kuverten är naturligtvis handvikta efter en standard C6 mall.

8 kommentarer:

supermom sa...

Jättefina! Det var väl kul att få en sån fin beställning... :)

Eva sa...

De är verkligen jättefina.
Svart, vitt och rött är snyggt tillsammans.

"Kuverten är naturligtvis handvikta efter en standard C6 mall."............HAHAHA, ja naturligtvis.

;)

Malin sa...

Åh vad roligt för dig att få göra så många kort :) Fina blev de ju också. Kram

Anonym sa...

***Baxnar!!!*** WOW, att du bara tog jobbet!!! Är mycket osäker på om jag skulle tackat ja... samtidigt är det ju bra för självkänslan, att klara av det! Du har gjort ett superbra jobb!!! De är sååå proffsiga, och sååå snygga!!!

Stort TACK för att du blivit följare hos mig, vad kul!!

Kram

Sockergrynet sa...

Wow, vilket jobb du har gjort!!!

Lena sa...

WOW! Vilket jobb! Men vad roligt att få/ge handgjorda presentkort! Hoppas bara de talar om för de som köper dem att de är just handgjorda... Kram

Lena sa...

OOOjjj..du är inte dålig!! Är superimpad...har gjort 25 kalaskort en gång och tyckte det var jobbigt, ska nog hålla tyst!! hehe...superfina blev de naturligtvis!!!Kram på dig!! Lena

L8 sa...

Hur i hela världen hinner du?? Alla skogstokiga kort du gjort och så 500 st presentkort?!?!?!?!?!?!
Sover du överhuvudtaget? Själv så tar jag ju mycket av mitt pysslande på mitt sovkonto för att hinna med allt annat så då är det där man drar in...hihi
Tok imponerad!
Kramis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...