Sidor

tisdag 6 oktober 2009

Skogstokigt julkort och rosa bandet

Har fått beställning på ett julkort med de härliga motiven Lillen och Lillan.


Vet inte om det framgår att Lillan verkligen står framför Lillen....har inte orkat maska....


Papprena har jag köpt hos Scraplyckan och i vanlig ordning är stämplarna Skogstokiga och färglagda med promarkers. Kolla in Scraplyckans blogg vettja för lite inspiration!

Ha en bra dag alla Souldiggers, själv ska jag se till att maka mig till skolan även om jag känner att en dag eller två till i sängen inte hade skadat.

Vill igen påminna om min webinsamling till rosa bandet. Låt oss tillsammans bekämpa bröstcancern!!!
Klicka på bannern uppe till höger för att skänka valfri summa eller ännu enklare
Sms:a BESEGRA 1368 till 72988 för att skänka 50 kr. Om du skriver ditt namn efter 1368 kommer din gåva att synas på Cancerfondens startsida samt på min insamlingssida. Tack!



Hasta la vista!

6 kommentarer:

Sockergrynet sa...

Vilket underbart kort!! Skönt att du mår bättre nu!

Tonårsmorsa / Fatou sa...

Väldigt fina kort!! Vem vill inte fira en fröjdefull jul med så fina kort? :-)

Jag har en utmaning/uppmaning till dig:

http://tonarsmorsa.se/2009/10/06/uppmaning-mot-rasism/

Bella sa...

Så fina kort!! Och så viktig med cancerinsamlingen!!

Ludmilla sa...

Jag försöker att betala in ett bidrag via länken men det fungerar tyvärr inte! : (

Ludmilla sa...

Internetbetalningen är det som inte fungerar...
Jag vill inte använda telefonen eftersom det är en företagstelefon.

Anonym sa...

Jag ska sätta mig och göra ett kort snart...

Kram Pysis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...