Sidor

söndag 25 oktober 2009

Sovmorgon?

Morron! En timmes extra sömn har det blivit....eftersom vi ställt om klockan. Gött! Fast jag vet inte om det känns så mycket som sovmorgon när klockan ringer 05,00....

Huvudvärken gav med sig igår efter att jag fått ut min nässpray på apoteket (mot migrän). En sådan dos sen började skallebanken försvinna. Som alltid blir jag trött av mina mediciner men det gick fint ändå.

Idag kör jag på och jobbar helgens sista pass....sen är det uppsatsskrivning för hela slanten :(

Tack för alla omtänksamma kommentarer, här och på FB. Uppskattas!
KRAM från mig

9 kommentarer:

supermom sa...

Hoppas skallebanken gick över! Vad mycket du har att stå i... lycka till med uppsatsen!

Bella sa...

Hoppas det hjälpte med en timmes extra sömn mot skallebanken...

Ps, om du har tid, ork och lust: pliiiis besök mina barns bloggar... dom vill så gärna komma upp i 5000 sidvisningar denna månaden.. :-)

www.metrobloggen.se/micaela

www.metrobloggen.se/Ellensblogg

annsan_s sa...

Sovmorgon är skönt! Har skallebanken gått över ?

Ha en skön dag..

Kram

L8 sa...

Äntligen blev det av! Tog tag i saken och skänkte lika mycket som jag la ner på min migränspray igår :)
Kramis

Kamilla sa...

Usch då, huvudvärk är inget att leka med, för mig funkar inte nässprayen :(
Hoppas den ger med sig och här är det också uppsatsskrivning för hela slanten!
Kramkram

Anonym sa...

Hello Honey! Skönt att medicinen hjälpte. Idag har jag gjort samma som varje gång vi ska ställa om klockan, att inte ändra min armklocka. Så idag har jag haft 2 härliga tillfällen när jag blivit positivt överraskad att jag har 1 hel timme till godo!! Tjoho!! Lovely - tid är ju priceless. Kram på dig! //Patricia

Lena sa...

Morron! Hoppas du får det lite lugnt nu även om du skall skriva uppsats. Avundas dig inte alls! Kramar

Mamma Russin sa...

god morgon ...

skönt att det finns lite mediciner, hihi...
så du har också haft en jobbhelg..:) tror vi jobbar samma helgen..:)

önskar en trevlig måndag, kramar

Anonym sa...

Så skönt att din huvudvärk är väck.. och att du kan börja känna dig som en vanlig människa igen...

Kramar i massor
Pysan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...