Sidor

torsdag 22 oktober 2009

HUNDrade år

Ett beställningskort till en 60-års jubilar som är hundtokig







Hunden, swirlen och hundnos-stämpeln är Skogstokiga, liksom min personliga handgjort av stämpel. En ny favorit :)
Bokstäverna i namnet är stämplade med clearstamps och sen 3d-lackade, liksom hundnosen och hänget. Pennorna jag färglägger med är promarkers ( I lööööv promarkers!!!) och de små tassavtrycken och benet har jag köpt på Tradera för evigheter sen.

Nu ska jag skriva klart min examinationsuppgift för kursen rättspsykiatri. Trist som f-n men det ska göras.

7 kommentarer:

Lena sa...

Vilket läckert kort! Det kan till och med en icke hundtokig person som jag säga :) Lycka till med skrivandet!! Kram

annsan_s sa...

Skönt att du fick vara ledig! Jag jobbar i morgon sen är jag ledig 3 dagar...Jag längtar..Inte kul när det är trisst!

Tack, hoppas din dag oxå har vart bra!

Kram

annsan_s sa...

Glömde säga! Vilket jättefint hundkort du gjort.

kram

S sa...

Vad duktig du är! :)

Cathrin sa...

Hej hej!!
Kanoners kort!!
Tack snälla söta för dina snälla ord om min kort, blir såååååå GLAD.Du skulle hört vad tonårsdottern sa härom dagen när hon läste en av texterna. FY f-n morsan du har så himla dålig humor och så GAAAAAPflabbade hon.Blir nästan trött på mej själv ibland med det bara poppar upp i skallen på mej och sen är det bara att köra. Ha det gott vännen!! Kram Cathrin

Bella sa...

så fina grejer du kan göra!! Själv är jag helt hopplös... :) kram!

Mysan sa...

Skitfint!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...