Sidor

fredag 16 oktober 2009

T.G.I.F.

Äntligen fredag! Har inte sovit så bra inatt, vaccinerades igår och det gör rejält ont i armen. Igår kväll blev jag sååå trött, och frös att ja snällt fick lägga mig redan kl 21,00
Natten har inte varit rolig, varje gång jag rullat över så jag stött vid armen har jag vaknat. Ajajaj.
Bara att gilla läget.....

Sista dagen på arbetsveckan, SKÖNT! I helgen är det mycket familjeaktiviteter. Ser jag fram emot. Ikväll är det NATURLIGTVIS Idol och numera hela Svenska folkets favorit: Fredagsmys!

Vad händer hos er idag och till helgen?

Ha en superskön dag gott folk!

5 kommentarer:

Lena sa...

Nackdelen med vaccinering i någon form är ju att man ofta blir sjuk efteråt... Hoppas du blir bättre snart. Fick reda på igår att jag inte tillhör någon riskgrupp, man måste ha BMI över 40 för det och det har jag inte längre!! Skall ringa vc nästa vecka och se hur det ser ut med tider, men jag hamnar väl ganska långt bak i kön. Hoppas du får en skön fredag med mycket mys ikväll! Kramar

S sa...

Hoppas ni får en trevlig fredag!
Själv så ska jag vabba och sen ska jag på fest, känns helt okej! (det senare av dem alltså! *s*)
Kram

Unknown sa...

Ajajaj! Får se när det blir vår tur.

Så sant! Fredagsmys och Idol..

Kram i kylan

Petra Maria sa...

För mig blir det Idol.
Det missar jag inte i första taget.
En liten liten Skogstokig överraskning är på väg till dig.
Ha en riktigt skön helg
Skogstoiga kramar
från mig

Anonym sa...

Igår (fredag) så åt vi gott.. och så tog vi det allmänt lugnt.. då sonen är kanonförkyld... jag håller mig långt ifrån honom.. då jag inte har lust att råka illa ut igen.. en sepsis får räcka...

Idag är det lugnt hela dan.. eftersom sonen är så förkyld... och det vi tänkte göra får vi vänta med... till senare tillfälle...

Kram Pysis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...