Sidor

torsdag 29 oktober 2009

Julkort del 1 och Rosa Bandet Galan!

Har fått in några beställningar på julkort och efter att ha haft med mig hela kort-kollektionen till jobb blev där inte många över *asg* så nu "måste" jag scrappa nya :) Stackars mig..... ;)

Utsidan:




Insidan:




Japp, ni gissade rätt, stämplarna är Skogstokiga, med vissa gäst spel från Stämpelfabriken.

Lika mörkt ute idag, bäst att pinna på till bussen...
Ikväll är det dags för Rosa Bandet galan. Tjohoooo! Jag ska få se Sarah :) Längtar sååå!
Måste rusa

5 kommentarer:

Åsas anteckningar sa...

Önskar dig en fin kväll på galan.

Lena sa...

Hoppas du får jätteroligt på galan! Får se om jag kollar på den, då kanske jag ser dig! Kramar

PS. Kortet var jättefint!

Petra Maria sa...

Ha det så kul på galan!
Superfint julkort. Jag tokgillar även fotbollskortet nedan.
Skogstokiga kramar
Petra

Vixen sa...

Så snyggt julkort! Du gör fina alster. Hoppas det blir en trevlig galakväll!

Anonym sa...

Du kommer med än det fina efter det andra... och nu ska jag också sätta igång...

Kram Pys

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...