Sidor

tisdag 20 oktober 2009

Det rör på sig



TACK alla som engagerar sig på alla håll i landet, på alla sätt. Via sms, köp av rosa band eller rosa varor, alla ni som skänker till div insamlingar. TACK för att ni hjälper till att försöka hitta ett bot mot denna lömska sjukdom.
Månaden är inte slut, så jag kommer tjata lite till och i slutet av den kommer jag lägga upp en lista på alla som donerat till min webbinsamling.
Vill du skicka en slant? Tryck på knappen "ge en gåva" och lämna din donation via internet eller sms.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kommer inte att hamna på din lista.. mycket för att jag själv har en insamling.. och med min sjukskrivning så lever jag inte så där jättefett.. men ett band har jag köpt.. och så har jag sänt mamma till att köpa diverse prylar till mig på guldfynd.. men armbandet har jag inte fått för det var slut.. *snyftar högljutt*
Så om du vet vart man kan få tag på det.. så blir jag glad.. ifall det finns i din närhet..

Kram Pysis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...