Sidor

måndag 26 oktober 2009

Födelsedagskort och Halloween bus

Fick en beställning på ett födelsedagskort samt Halloweenkort....och med kort varsel var detta vad jag åstadkom










Stämplarna är Skogstokiga och färglagda med promarkers, och en hel del 3d-lack ;)
Blommorna och blinget kommer från Scrap Lyckan. Greve Drakula heter egentligen Prins Bus.

Sonen har höstlov så idag ska han och jag bara mysa, pyssla och gosa mest hela dagen...om jag fåt som jag vill.....o det är ju ytterst tveksamt....

Ha en bra dag allesamman!

4 kommentarer:

Petra Maria sa...

Jag säger så det. Dina idéer är det inget fel på. Prins Bus som Drakula blev hur perfekt som helst :O). Bra jobbat Katarina!

Lena sa...

Jättefräcka kort!! Hoppas du får som du vill med sonen :) Kramar

annsan_s sa...

Inte bra att vara lättlurad, hahaha.

Du gör så himla fina kort..Kram

Anonym sa...

Vilka fina kort.. de är ju kanon... och nu har jag fått 5000 i en fond.. så jag säger bara... pandurokatalogen.. här kommer jag...

Kram Pys

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...