Sidor

onsdag 20 oktober 2010

Utmaning

Har blivit utmanad av Michan att svara på följande frågor:
4 TV program jag ser på: CSI, Criminal Minds, Biggest Loser (originalet från USA) och Idol.

4 saker jag gjort idag: Arbetat, hämtat sonen på fritids, varit ute med hunden samt satt igång en maskin tvätt.

4 saker som jag längtar efter: att nå min målvikt, julen, julsemester med familjen och Lady GaGa konserten i Malmö 19/11 som jag har biljetter till!!!

4 saker på önskelistan: plastikoperation av mage, lår och armar (borttag av överflödig hud efter viktnedgång). Det är förvisso "bara" 3 önskemål men räcker mer än väl.

Skickar inte utmaningen vidare till någon för jag har sett att många redan gjort den, men känner du dig manad så anamma den och delge mig gärna svaren.
Nu ska jag laga mat. Idag blir det "kylling"

4 saker som jag avskyr: oärliga människor, främlingsfientlighet, regn (för jag blir om möjligt ännu krylligare då) och energitjuvar.

    

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...