Sidor

fredag 29 oktober 2010

Det gick inte

Jag propagerar ROSA hela oktober månad, det är en viktig kampanj. En kampanj som räddar liv. Mitt liv är ett av dessa. Jag är innerligt tacksam till alla som skänkt till min insamling, med slutspurt nu till helgen.
Igår var det Rosa Bandet galan i Lisebergshallen. Jag hade biljetter som jag överlät åt Lena eftersom vi inte kunde gå i år. Satte mig dock framför tv'n igår och skulle titta......missade inledningen men precis när jag slog mig ner i soffan kom inslaget om Malmö-tjejen....då brast det för mig. Det gick inte.
Den egna ångesten blommar upp, tankar, minnen och de jävla demonerna kom på besök igen. Det knöt sig i magen och strupen och tårarna forsade fram.
När ska det här försvinna? NÄR ska jag få ro i själen från dessa känslor? Jag är ju så gott som friskförklarad nu! Någon gång ska det väl ändå vara nog?!
Så det gick i varje fall inte.......men Lena: jag hoppas ni hade det trevligt igår på galan. Ser fram mot lite bilder :)

Är trött idag. Har sovit väldigt lite och oroligt inatt. Undrar om man kan ringa min katolska maffiamormor och be henne ordna med lite exorcism för bröstcancer-ångest-demoner....o undrar om det skulle funka?

Skänk gärna en slant till min insamling HÄR, tack!

2 kommentarer:

S sa...

Jag vet faktiskt inte, när ångesten kommer är man ju som maktlös... Men jag håller tumamrna att demonerna försvinner för dig snart och att du få må bättre!

Stor kram!

Anonym sa...

Såg själv inte galan då jag kände redan innan att det hade blivit för mycket känslor för mig just nu men tycker du är jättestark ändå. Är väl inte undra på att alla dessa känslor kommer fram vid ett sånt här tillfälle.

Hoppas demonerna ger med sig snart.

KRAM

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...