Sidor

lördag 2 oktober 2010

Mini candybar holder

Denna mini candybar holder fick jag också pysslat ihop på L8as kurs på Stämpelfabriken. När man väl förstått hur man skulle skära och biga i måttet inch " så gick det "rätt lätt". O så fick vi chansen att testa på dessa roliga magneter som nu står på min inköpslista.


Ni som följer min blogg vet att jag innan i somras vann just en sådan av L8 när hon hade en utlottning i sin blogg.
O ja, det kommer göras fler sådana under hösten och till jul. Har massor av planer för hur denna kreation kan ändras :)

Hur mår jag då? Lite bättre, kan i varje fall förmedla mig med omvärlden och bortsett från att antibiotikan inte är snäll mot magen så tycks den ha effekt på mitt mående. Det blir dock lite gjort vad gäller 6 veckors utmaningen och jobbets stegtävlingen men det får jag ta igen nästa vecka. Doktorn har ju sagt att jag måste vila....o jag brukar göra som jag blir tillsagd......

4 kommentarer:

Anonym sa...

WOW va fin. Är den svår att göra?

Jättefin o tänk att få en sådan när man får gäster ;)

Pilla

Maribella sa...

Vad duktig du är! De är verkligen superfina saker du pysslat ihop!

Hoppas du är bättre och snart helt bra!

Kram

Sandra sa...

Ååå, jag vill också vara pysslig och kunna scrappa, men jag har inte den konstnärliga odran i mig, det blir aldrig bra, men jag vill kunna!!!!

scrapmoster sa...

Men det blev ju jättefint!! Blir så "jag-måste-ha" sugen. heter den nått speciellt? Undra om jag inte frågat det tidigare, men ja...

Ser fram emot att se fler fina verk!
Kramen i

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...