Sidor

söndag 31 oktober 2010

Mini candy bar holder

Eftersom L8 gav mig magneter i present för ett tag sedan och jag har haft denna holdern på G ett tag men annat har kommit i vägen det är först nu den blivit klar. Jag har ju gjort en innan också.

Magneter kan du köpa på Stämpelfabriken och stämplarna är i vanlig ordning Skogstokiga samt färglagda med promarkers. Stämpelfabrikens blogg hittar du HÄR
Vill du själv göra en så kan du se en tutorial HÄR
Nu drar jag till Kalmar och scrappar lite, med vem och vad jag åstadkommer återkommer jag med lite senare. Men jag är i varje fall taggad till tusen och liiiite nervös :)

6 kommentarer:

Petra Maria sa...

Superläckert!!!
Ses sedan tjejen!
Skogstokiga kramar
från mig

Helene sa...

Åh va spännande = ))
Ha en toppen-dag.
Kram Helene.

L8 sa...

Jag är såååå avundsjuk på dig ;)
Riktigt läcker candy bar holder. Du är en perfekt elev!!!
Kramis

Lena sa...

Grattis! Du var en av de som vann ett paket fruktstänger inne hos mig! Postar i morron!

Kram

Gittans Pysselsida sa...

Jätteläckert.
Jag tittade på den tutorialen...fundera på skärmaskinen...tydligen kan man markera för vikningar...det kan inte jag på min..dags att byta ut..till vad??
Tacksam för tips
// Inga

Unknown sa...

Jätte fin, En sån får jag nog försöka mig på.
Kram Elin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...