Sidor

måndag 25 oktober 2010

Sista veckan av 6 veckors utmaningen

Finalveckan, nu kör vi!!!




  • Utför de 5 maxtesten från vecka 1 igen.
  • Testa en ny träningsform. Något spännande, något du länge funderat på att testa, en träningsform du testat för länge sen men vill ge en ny chans? Du bestämmer!
  • Skriv ner ytterliggare 20 saker med dig/din kropp som du är stolt över/tycker om.
  • Även vecka 6 bjuder på nya små, bonusutmaningar, såklart. De här utmaningarna helt och hållet frivilliga, vissa är enklare än andra och jag hoppas att ni försöker er på någon utav dem.
  • Egoboost. Sätt upp minst en lapp någonstans där du ser den ofta och skriva något som boostar ditt ego. Jag har kvar min lapp ”Fan vad du är snygg!” uppsatt på spegeln i badrummet. Jag blir alltid glad av den.
  • Dubbelträna. En dag den här veckan, träna två pass. Det kan exempelvis vara en promenad på förmiddagen och ett styrketräningspass på eftermiddagen. Du bestämmer!
  • Backpass. Ta dig till en riktigt jobbig backe och ta dig upp för den 15 gånger. Om du cyklar, springer, går etc, bestämmer du själv.
Nu är det alltså den riktiga slutspurten. Nu finns det ingen anledning för att spara på krutet!

2 kommentarer:

Helene sa...

Kör hårt och lycka till !!
Ha en fin måndag.
Kram Helene.

scrapmoster sa...

Lycka till!! Och nu kommer du säkert på dina 20 saker om dig själv att skriva. De finns där ju jag vet det!!!!!!!!
KRAMEN i

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...