Sidor

onsdag 28 mars 2012

Vårtrött?

Igår var jag så trött att jag knappt kunde hålla ögonen öppna. Efter turen med Primadonnan (efter maten) "skulle jag bara" lägga mig i soffan o vila i 10 minuter....somnade och sov på tok för länge.....
Men jag måste ha behövt det, för när jag vaknade gick jag bara en sväng in om toan, o sen direkt i säng och sov tills klockan ringde imorse.
Nu känner jag mig förvisso pigg och utvilad, men jag hade lätt kunnat sova någon timme till känner jag.
Måste vara vårtrötthet, eller så är det kroppens reaktion på Dukan och mkt motion? Vet inte...


3 kommentarer:

Lena sa...

Allergi? Jag blir alltid fruktansvärt trött i ögonen när min sätter igång. Måste be pappa skriva ut Avamys, sprayen jag fick förra året när jag var med på allergistudien. Stora kramen

Anonym sa...

Vi har samma fenomen här- är supertrötta båda två o då ska tilläggas att Magnus normalt har energi för två!

Du är grymt duktig som går all in för maten och träningen! Kram

Chris_P sa...

Det är den förbaskade sommartiden!!! Jetlag!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...