Sidor

fredag 30 mars 2012

Äntligen fredag!

Så skönt att veta det är fredag idag.....fredagsmys med familjen står på agendan och nya säsongen av Let's Dance. Jag har dålig koll på vilka som ska delta, men det får bli en trevlig överraskning.
Jag har bestämt att gå över till varannandags schemat med Dukan, eftersom jag inte mår hundra när jag bara äter protein. Huvudet håller på att sprängas de dagarna....så det får bli varannan dag istället för 5+5
Jag orkar inte heller träna lika bra när jag är i proteinfasen, energin räcker inte till ordentligt. På så sätt kan jag träna de dagar jag även äter grönsaker.

Till helgen blir det trädgårdsfixande och målning....vädret ska bli fint så kanske även en löptur.
Vad står på er helgagenda?

3 kommentarer:

Lena sa...

Jag fick för mig att du redan körde 1+1 men jag kanske missuppfattade det hela. Undrar om det kommer att bli annorlunda för mig aen när jag börjar med grönsaker, men nu mår jag skitbra på bara proteiner.

På min helgagenda står inte mycket. Precis som jag vill ha det ;-)

Kram

Anonym sa...

Rent spontant när jag läste om upplägget så känns det som varannandagsvarianten skulle funka bättre sett ur hur man mår men det var min reaktion.

För att "orka köra en diet" måste man iaf må hyfsat bra under tiden annars fungerar det ju inte. Jag mår till skillnad från många andra bra när jag pulvrar men har haft tillfällen när jag inte gjort det o då har det heller inte funkat.

Det blir jag o barnen som ska mysa i helgen, Magnus jobbar imorgon och har någon utbildning på Friskis på söndag.

L8 sa...

Hur går det med korten? Är sååå nyfiken :)
Själv ska jag försöka vara ute i solen som jag hoppas stannar även i helgen och så påskpyssla lite.
Ha en skön helg!!
Kramis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...