Sidor

onsdag 14 mars 2012

Ledare i Jag AB

Jag och maken har precis kommit hem från Torkild Skölds fantastiskt inspirerande och medvetandegörande föreläsning.
Det som framför allt gjorde intryck på mig var just det där: du är den viktigaste i ditt liv, om du inte tar hand om dig själv kan du inte heller ta hand om andra i din omgivning. Du är ordförande o ledare i ditt personliga bolag Jag AB. Du ansvarar för att välja ut din styrelse, dvs människor du har förtroende för, vars feedback du önskar och som ger dig det du behöver för att kunna leda ditt företag.

Han sa så mkt bra! Jag fick många tankeställare under kvällen, o skulle lyt kunna skriva sida upp och sida ner, men jag tycker istället du själv ska gå o lyssna på honom nästa gång han kommer till din stad.
För mer info om Torkild, kolla hans hemsida www.torkildskold.se

2 kommentarer:

Åsa sa...

Han verkar vara en ovanligt bra föreläsare, har hört andra som också är mycket positiva.

Service Manager sa...

Tack för dina fina synpunkter. Här finns det möjlighet att komma och lyssna igen och du kanske vill dela det vidare.

http://simplesignup.se/event/11057

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...