Sidor

onsdag 14 mars 2012

4 specialutformade steg

Många frågar om jag bara ska äta protein i resten av mitt liv.....NEJ verkligen inte! Bara tom fredag, sen går jag in i fas 2....därefter fas 3 osv.
Tänk på att jag på inget sätt tror att detta är lösningen för alla, detta är något JAG bestämt mig för att göra för att försöka bli av med mina sista kilon. Alla är vi olika. Jag behöver inte din kritik, jag behöver inte ditt godkännande. Jag är tillräckligt påläst, erfaren och klok för att inte utsätta min kropp för något ohälsosamt. Så jag undanber mig dumma kommentarer, de åker bort direkt.
DU behöver inte testa Dukan, DU behöver inte gilla att jag gör det, DU behöver inget alls. Kommentaren om att jag borde vara nöjd med mina -66kg, men varför ska jag vara nöjd med att snubbla på mållinjen?
Jag har inte en önskan om att bli mager, jag vill vara normalviktig. That's it!
Så, nu har jag lagt på tok för mkt energi på alla besserwissrar....nu ska jag göra mig klar för att gå på Torkild Skölds Flow Show här i Malmö! Den handlar om personligt ledarskap. Ska bli mkt intressant och spännande.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker du är skitduktig!!!!
Kram svedala Helena

Lena sa...

Bra rutet! Besserwissrar, eller hur katten man säger det, är det värsta som finns. Jag tycker det låter väldigt intressant, skall kolla in den dieten lite. Proteiner är ju det som får mig att må bra, så det låter ju nästan skräddarsytt :) Kram

Anonym sa...

You go girl!

Kram Lina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...