Sidor

tisdag 13 september 2011

Vanish Oxi Action Gel

Sonen kommer ibland hem med fläckar på kläderna som gör att man blir förundrad över HUR de kan ha kommit till och HUR de kan ha hamnar just där de är.....
Igår fick flytande Vanish (Oxi Action Gel) testas för att ta sig an några "mystiska" fläckar på hans turkosa hoodie. Fläckarna var en blandning av lera och något grönt....jag misstänkte att han klättrat i träd eller tagit sig an någon hinderbana.
Fotona blev inte så bra, tog dem med mobilen....
Men tydligt är att fläckarna försvann! Jag är mkt nöjd. Jag förbehandlade dem inte utan hällde gelén i den medföljande kulan som placeras inne i tvättmaskinen. Lätt som en plätt.
Om jag hinner ska jag ta mig an soffklädseln i helgen :) DET vill jag lova blir en tuff match för produkten.

Vill du precis som jag bli en Buzzador och kostnadsfritt buzza olika produkter så klickar du HÄR.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...