Sidor

fredag 9 september 2011

Ett tappert försök

Ja, då gör vi ett försök med att återgå i tjänst efter drygt en veckas sjukfrånvaro. Äter fortfarande antibiotika och är trött som ett helt ålderdomshem men öronen mår bättre och förkylningen lär småläka ett tag till. Alla runt omkring mig är sjuka - förkylda till tusen och jag oroar mig för att åka på en vända till. Det brukar nämligen hända.
Ikväll ska jag träffa några glada scraptjejer och förhoppningsvis få till några ljus. Beställningar kommer in på mailen och  jag har inte haft ork att ta mig an dem. Men nu hoppas jag kunna (man ska inte säga producera...) skapa några.
Måste rusa nu, ha en finfin dag där ute i etern

2 kommentarer:

Lena sa...

Hoppas inte du går tillbaka för tidigt och åker på det igen, din eller andras förkylning. Och att resten av din familj klarar sig.

Peppar, peppar så har jag klarat mig hittills och kollegorna på jobbet verkar förkylningsfria också. Tror en har varit hemma sjuk sedan semestrarna! Hoppas det förblir så ett tag till... Kram

Sandra sa...

Hoppas det gick bra att jobba! Planera inte för mycket för helgen utan ta det lugnt det behöver du!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...