Sidor

torsdag 27 januari 2011

Vekheten lämnar min kropp.....

O tro mig....jag känner smärta...i baksida lår och rumpan....efter 45 minuter på min orbitreck här hemma igår. Bestämde mig för att "damma av den" och sluta upp med att bara irritera mig på att den står i vägen....
Så idag lämnar MÄNGDER av vekhetspartiklar min kropp.....GÖTT.....fast jag går som om jag behövde rullator....men vad jag det? Jag är ju hemma o vabbar för sonen är fortfarande sjuk, vilket innebär att jag kan ligga bredvid  honom i soffan.
O när han somnar, vilket han gör titt som tätt eftersom febern tar ut sin rätt, så kan jag alltid sluta blänga på gummibanden och istället använda dem....typ....eller nått....

3 kommentarer:

Helene sa...

Oj då det visste inte jag...Det där med randiga kläder att det förstorar...Men jag gillar det ändå = ))
Träningsvärk är inget att ha.
Jag simma häromdagen och har träningsvärk efter det !!
Kroppen är inte van...
Ha en fin dag.
Kram Helene.

Christer sa...

Känns alltid bra när vekhet lämnar kroppen

Lena sa...

heja heja heja dej!! kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...