Sidor

fredag 7 januari 2011

5 saker som gör mig glad idag

  1. Jag är 3 ledig (fredag, lördag och söndag)
  2. Sonen och jag har lite one-on-one time idag eftersom maken börjat jobba igen
  3. Jag ska tillbringa dagen med sonen hemma hos syster yster med familj
  4. Let's Dance börjar ikväll vilket innebär familjemys i soffan på hög nivå
  5. 3:e dagen på flyt snart avklarad och det går förvånansvärt bra, jobbigast är det på kvällarna men hjälps av mängder med vatten.
Vad gör DIG glad idag?

3 kommentarer:

Chris_P sa...

Efter att ha varit sjuk hela min julledighet ska jag äntligen gå en sväng på stan med min mamma idag. Det gör mig glad! Just nu!
Ett städat hem gör mig oxå glad!

Lena sa...

Det låter som 5 bra saker att vara glad för! Kram

Kati sa...

Att jag hittat din blogg...

Kati

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...