Sidor

torsdag 13 januari 2011

Vilken lättnad

det är att INTE ha tandvärk!  Fick fantastisk hjälp igår av min folktandvård och är oerhört tacksam för detta. Fick gjort en provisorisk lagning och ska komma tillbaka i mars till min min ordinarie tandläkare.
Kvällen tillbringades med sonen framför tv'n i ett lätt skimmer av lättnad. Har sovit som en stock, jag hade ju några timmar från förgående natt att ta igen.
Idag är jag ledig och har massor på min agenda, bla ska julen städas bort. Det är ju tjugondag Knut idag :)

Kämpar på med mitt pulver, bara en vecka kvar nu. Det går upp och ner, det är lite från dag till dag - ibland från timme till timme. Mestadels går det bra men maken räknar dagarna tills jag börjar äta ordentligt igen som han säger.
Nu: dags för kaffe!

4 kommentarer:

Lena sa...

Haha, tycker han att du är jobbig när du pulvrar? :) Jag hade kollegor som direkt kunde säga när jag började med pulver igen, jag var tydligen "lite" vresig... Skönt att tandvärken försvann!! Kram

Anonym sa...

SKönt att gaddvärken släppte.

scrapmoster sa...

Förstår inte alls vad din man menar. Min man var helt annorlunda-väldigt stödjande och...blablabla. Yeah right!! Min man undvek att komma i konflikt med mig under pulverperioden och han var -lättad när den väl var över. hahaha och jag förstår honom OCH din man. De är tålmodiga våra män som står ut med oss...hehe...

Skönt att det gick bra med tanden.

Kramen i

Kati sa...

Skönt att lidandet är över... du är duktig med "flytet"... kämpa på!

Kati

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...