Sidor

fredag 28 januari 2011

Nu vänder det

Imorse vaknade sonen FEBERFRI, äntligen! Han är fortfarande något kinkig, men det är definitivt på rätt väg. Nu har jag varit hemma hela veckan (jaja, jobbade halva måndagen....) och det känns. Jag är rastlös till tusen och jag misstänker att sonens rastlöshet kommer komma smygande nu när febern är försvunnen.
Själv har jag försökt bli av med min egen genom långa kvällspromenader med hunden och turer på den förbenade orbitrecken. Igår struntade jag i den....kroppen värkte för mkt...precis överallt!

Ska bli skönt att få jobba helg, behöver komma hemifrån känner jag.

Vågen var snäll mot mig imorse, nu ska jag bara mäta mig också. Saaaakta neråt men så länge det går neråt bryr jag mig INTE om hur lång tid det tar....bara det är minus på vågen.

Sonens aptit har vänt....från gröt, proviva och enstaka mackor var önskemålet imorse: 2 vändstekta ägg tack!
Härligt när aptiten kommer tillbaka, han har en del att ta igen vill jag lova.
Ikväll är det Let´s Dance och fredagsmys. Det ser jag verkligen fram mot.
Vad händer hos er idag/ikväll då?

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...