Sidor

tisdag 14 juni 2011

Tävling! För nu buzzas det igen!

Idag kom ytterligare ett buzzadorpaket till mig (har ännu ett att hämta ut på posten....massa kul!!!)
 Knorrs Bag of Taste ska buzzas, främst då smaken barbecue.
 Själv fick jag även smakerna paprika och lemon & herb. Spännande!
 Allt är avsett till kycklingrätter, vilket vi äter mkt av. Detta är verkligen en buzzning jag ser fram mot med förtjusning.
Vill du smaka en påse barbecue? Skriv ner ett gott grillrecept på kyckling i en kommentar här samt din e-mail adress så lottar jag ut 5 påsar. Kommentaren ger dig en lott, vill du ha ytterligare en så lägg upp ett inlägg i din egen blogg och länka till detta inlägget och bifoga länken till mig. Klart!
Tävlingen pågår tom söndagen den 19/6 kl 18.00


Vill du precis som jag bli en buzzador och kostnadsfritt prova massa roliga produkter? Klicka då HÄR och anmäl dig du med.

2 kommentarer:

Smala Jessica sa...

Jag vill vara med :D ser jättegott ut ju! Peppkram

katten_jansson94(a)hotmail.com sa...

Jag är med!!

1. Marinera färska kycklingbitar i örter - tex rosmarin, timjan samt vitlök och olivolja.
2. Lägg på grillen!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...