Sidor

fredag 17 juni 2011

Chokladmuffins till mormor

Igår kom min katolska maffiamormor på besök och som jag skrev igår ville sonen vi skulle baka muffins till henne. Han ÄLSKAR choklad och nutella....så det blev således chokladmuffins med nutellafrosting och vita chokladknappar.
Jag åt själv inga för jag gillar inte choklad, men däremot smakade jag en sådan här:


Mumsigt värre! Kan varmt rekommenderas alt avrådas (om du har svårt för att bara ta en....).
Idag är det dags för sonens skolavslutning med efterföljande picknick. Vi får se om vädret håller i sig....regnet ligger nämligen i luften.
Ikväll bär det av till svågern som fyller år. Det blir kalas med smörgåstårta....ingen mat direkt för mig - vitt bröd och majonnäs...gillas INTE av min mage. Får grunda hemma innan.
Återkommer sen med bilder från min snart sommarlovsfirande pågs avslutning.

CIAO!

PS: Påminner om min Kryddtävling HÄR DS

2 kommentarer:

Lena sa...

WOW! Vilket konstverk du har skapat! Ser jättegott ut.

Kram

Sandra sa...

Men vilka muffins! De skulle gillas här hemma kan kan lova! Kan du inte lägga ut receptet?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...