Sidor

fredag 3 juni 2011

Ljuvligt gott!

Igår var vi med goda vänner på Söderbloms Lounge & Grill för att äta lite gott och fira att vår vän fått nytt jobb. Jag valde att äta fisk (jag har fått en förkärlek till vit fisk - lax i alla former har jag fortfarande mkt svårt för o sill ska vi inte prata om, bläääärk!) så för min del blev det rödtunga walewska (fast utan kräftstjärtarna) i hummersås. Oj oj oj va gott!




Jag åt bara fisken och kanske 1/8 av potatisen men det var fantastiskt gott! Våra vänner, maken och sonen åt ryggbiff med olika tillbehör (man bygger ju själv sin meny) och efterrätt vilket jag inte orkade. Som sagt, är ni i stan rekommenderar jag VARMT ett besök till Söderbloms! Ni kommer inte att bli besvikna! O nu är uteserveringen på innergården öppen, ljuvligt nu när solen värmer vår del av landet.
Nu ska jag iväg o jobba, fre-mån står på schemat. Ha de!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...