Sidor

torsdag 2 juni 2011

Nu ska här tonas!

 Jag har länge funderat över dessa skor...som ska tona benen och rumpan....men de är dyra....så jag har mest funderat....
 Men igår slog jag till! O när jag kom hem så testade jag dem när jag gick ut med primadonnan. O redan efter en stund kändes det i skinkorna och ryggen och efter ytterligare en 15 minuter kändes det i vaderna.
Imorse tog jag en ny tur med primadonnan, denna gången halva min PW-runda och i normalt promenadtempo. Det kändes direkt i benen....så jag hoppas definitivt på ovanstående % ;)
Har ni provat?

5 kommentarer:

Lena sa...

Lycka till!! Skall bli intressant med en längre utvärdering om ett tag :) Vad kostade de? Är dessa bättre än MBT-skor (eller vad de heter)? Kram

Cinderella sa...

Jag har inte testat och av någon anledning har jag inte ens varit nyfiken förrän nu på sistone när ganska många börjar rapportera att de verkar fungera...

Du får gärna återkomma med vidare rpporter! Kanske ska du mäta dig, kanske märks det rentav på så vis?

Tvillingmamma Lotta sa...

Jag läste en test nyligen där MBT-skorna fick bäst i test.
Men ja, de är också rätt mycket dyrare...
Just därför funderar jag på om jag verkligen ska köpa MBT, eller om jag ska ta de här!

Katarina sa...

Hejsan,

Jag köpte ett par Skechers shape up upp för ca2 år sedan och de har jag använt varje dag, dock fick jag ett par Reebok easytone av min sambo och har gått med dem i 2-3 veckor. Jag tycker de är rätt svåra att gå i och föredrar mina Skechers- men det kanske bara är en vanesak. Funkar gör de iallafall! Pepp fr mig!

Eva sa...

Nej jag har inte testat.
Jag hade inte ens hört talas om de här skorna förrän helt nyligen.
Ska bli spännande att höra din utvärdering när du använt skorna ett tag.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...