Sidor

fredag 1 oktober 2010

Vad har du i din väska?

Blev utmanad av Kiqi att berätta vad jag har i min väska. Jag byter ofta handväska och just nu kör jag min svarta från DKNY. Jag bara älskar den!


I den har jag:
  • Plånbok
  • Filofax och penna
  • nycklar hem och till jobb
  • passerkort till jobb
  • busskort
  • liten necessär med läppglans, nagelfil, tampong, plåster och panodil.
  • Tuggummi
  • Min mobil
  • Gårdagens handlarlista samt pantkvitto jag glömde casha in när jag handlade.
Ja, det var allt!
Nu ska jag skicka utmaningen vidare och det gör jag till:
Lena
L8
Eva
Chrissan
Inger

Good luck ladies!

4 kommentarer:

Cinderella sa...

Dessa väskutmaningar är kul även om innehållet i min väska får de flesta att utbrista i gapskratt! En helt osannolik mängd bråte är vad jag bär omkring på! :)

Eva sa...

Det här är rätt kul faktiskt.
Jag fixar den till kvällen eller imorgon.
:)

Lena sa...

Har svarat inne på min blogg. Såg inte att du också utmanat Inger... jaja, hon får svara 2 gånger :) Kram å krya på dig!!

Sandra sa...

Rolig utmaning! jätte kul att få titta ner i andras väskor!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...