Sidor

onsdag 20 oktober 2010

Vad gör DIG unik?

Jag har en personlig utmaning som jag gärna delar med mig av. Skriv ner vad DU älskar med DIG SJÄLV. Vad gör DIG unik? Hur skiljer DU dig från andra? Ni som läser min blogg vet att jag är kass på just detta eller rättare sagt är jag URDÅLIG på det. Jag kan lätt rada upp vad jag är bra på när det gäller jobb men annars....ajajaj....illa. Varför ska det vara så förbenat svårt?! Där kommer den lilla berömda självbilden och självkänslan in igen....

Vill du dela med dig av ditt svar läser jag gärna. Själv ska jag börja jobba på min lista när jag sätter mig på bussen på väg till jobb. Men först ska jag hoppa lite....

The truth is that you are as unique on the inside as you are on the outside.
- Jillian Michaels 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det som gör mig unik år min starka personlighet och förmåga att säga ifrån på ett schyst sätt/ Gunsan

Johanna sa...

Jag känner mig unik pga min bakgrund med föräldrar från olika kulturer.


Johanna

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...