Sidor

torsdag 7 oktober 2010

Morgonträning

Började morgonen med träning eftersom det är jobb, jobb o mera jobb för mig hela denna veckan och helgen. Jobbar kväll idag så då får man använda morgon och fm till att träna.
Först en powerwalk med vovven som inte var så förtjust....hon låg ju så gosigt i sin korg och sov. Men hon följde gäspande med. När jag kom hem ställde jag mig på kompisen....min orbitreck i 20 minuter. Gav mig även på min ovän....dvs min power hoop....liiite bättre denna gången. Men jag suger fortfarande. Frukosten var därefter väldigt välbehövlig, det blev min specialrgröt.
Nu ska jag fixa lite här hemma o sen bege mig en snabbis till syster yster o hennes stora mage. Snaaart kommer det lilla livet. O vi längtar allesamman!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Heja heja, du är jätteduktig! Kram

scrapmoster sa...

Men du, du kan ju inte bara lägga ut en bild utan att ge fullständig rappost på receptet. Såg gott ut. Det ska jag prova när jag får...

Kramen i

Michaela sa...

Hej
Ja madrassen är jätte bra, veckan efter vi köpte kostade den bara 49kr så om du har tur kostar den det nu.
Min hund springer som en galning på powerwalken, känns som att det är värt att ta sig runt bara för hans skull:)

Kamilla sa...

Majj godness, vad du är duktig!!
go girl!!
Jaaa, jag köper en massa råååsa saker nu och sponsrar rosa bandet :D
Löv rosa, hatar cancer :(

Kramizar

Maribella sa...

Jisses amalia- du är gå g!!!
Vad är en power hoop? Låter spännande!

Se till att ta hand om dej med trots allt jobb!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...