Sidor

onsdag 11 augusti 2010

Storytel till Android

Jag har haft Storytel i mobilen sedan juli förra året. Jag älskar det!!! Jag slukar ju ljudböcker som andra läser pocketböcker.
Nu har jag buzzat Storytels app till Android, jag har ju en Samsung Galaxy Spica o var helt förkrossad när jag insåg att Storytel inte hade en app till den, men nu så!

Har testat den i snart en månad och det funkar okej. Har fått ominstallera programmet 2 ggr, uppdatera det och nu funkar det bra. Är supernöjd.

Har du inte storytel? Kan VARMT rekommendera deras tjänst! Vill du bli en buzzador precis som jag? Tryck HÄR

4 kommentarer:

Lena sa...

Fick säga nej till att buzza om det då jag har fel telefon :(

Annika sa...

mmm låter intressant..jag ska fundera på det..gillar ju ljudböcker..

Maribella sa...

Jag är också ljudboksfantast.
Ska kolla upp länken!

Eva sa...

Jag har också buzzat Storytelappen men för iPhone och jag är helt såld.
Eftersom vi bor på landet där det fortfarande (låter som stenåldern) finns ställen helt utan mottagning så älskar jag att det går att lyssna offline.
Såld var ordet.

Förresten.
Du som har en Androidtelefon.........har du sett det här: http://www.lillagumman.se/iphoneagare-ligger-mer/

;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...