Sidor

måndag 2 augusti 2010

Eriksbergs safaripark

I em efter att ha låtit sonen leka av sig inne på barnens lekland i Karlskrona och efter lite shopping inne i stan så åker vi till Eriksbergs safaripark. Där ska man kunna köra runt med sin bil och uppleva både kron och dovhjortar, vildsvin, visenter och mufflons. Bästa av allt, man får lov att ha med sig hunden överallt! Toppen med sådana ställen. Middagen kommer intas i deras kafé eftersom deras restaurang brunnit ner. Men menyn ser smarrig ut.

Imorgon ska vi försöka ta oss ut med båten som tillhör stugan och på em tar vi oss in till Ronneby för lite shopping och därefter hem till goda vänner på kvällen. Ska verkligen bli trevligt. Jag hoppas innerligt att vädret blir bättre för än så länge har det mest regnat och även om vi har med oss rejäla kläder så vi kan vara ute i skogen så är det inte kul i längden när allt är blött och fuktigt.

Nu är det dags för lite fika. Energinivån på sonen börjar närma sig "kinkighetsstrecket".

1 kommentar:

Sandra sa...

Nu har jag surfat runt här på din blogg ett par dar, och jag gillar det jag läser. Det som tilltalar mig framför allt är att du lyckats gå ner i vikt :o)
Men jag måste fråga, HUR gör du??? Jag har letat hit och dit i din blogg, och hittat allt från xtravaganza till GI/LCHF, och nu senast mangosorbet! Jag får liksom inte riktigt ihop det. Vad är din hemlighet?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...