Sidor

torsdag 19 augusti 2010

O vinnaren är.....

JAG!!! Japp, titta vad jag har vunnit inne hos fantastiska L8:

En "mini candybar holder". Visst är den fin! L8 är så otroligt kreativ och inspirerande med sina alster. Tusen tack!!!Lägg till bild
ser ni den lilla magneten som håller ihop holdern? Sååå coolt!
Och så var det baksidan:

o så det fina tack-kortet:
Tusen tack L8! Jag vinner typ aldrig något och detta gjorde verkligen min dag! O du kan tro scraplusten kom tillbaka när man ser ditt underbara verk! Kram till dig :)

7 kommentarer:

Sandra sa...

Grattis!

Lena sa...

Den var ju jättefin! GRattis!

L8 sa...

Alltid lika härligt att göra någons dag :)
Grattis!!!
Kram

Lena sa...

Du har vunnit en sak till, fast det blir inget pris...

http://zitalena.blogspot.com/2010/08/grattis-katarina.html

S sa...

Grattis och jag håller med, det var verkligen fint!

Ida-www.lippstick.se sa...

Grattis!
Otroligt fin!
/ Kram Ida

My Open Source Software Development Blog sa...

Fint!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...