Sidor

torsdag 19 augusti 2010

Grattis-kort

Har inte visat mitt grattis kort jag gjorde till underbara Madeleine som nollade härrom dagen.
Har ju inte scrappat på ett ett tag då lusten avtog, orken försvann lite efter examen i början av sommaren (eller slutet på våren hur man nu väljer att se på det...) o sen har inspirationen avtagit lite. Men nu börjar det rycka lite i scraptarmen igen och det blev ett buzzande kort.

Stämplarna är Skogstokiga, vad annars?! För er som tittar noga så har jag maskat när jag satt ihop den söta humletjejen med blomsterkransen :)och på baksidan min absoluta favoritstämpel som jag fick av Petra som tack efter mitt DT-uppdrag tidigare i våras:

5 kommentarer:

L8 sa...

VIlket härligt kort! Gillar hur du gjord med det svarta och gula bakgrundspappert. Jag ser fram emot att du får lite scrapinspiration så vi får se dina kort snart igen!
Kramis
PS. Håll utskick i en brevlåda nära dig ;)

Lena sa...

Jättefint kort!! Stämpeln är kanonfin!!
Ha en bra dag!!
Kram Lena

Helene sa...

Jättefint kort !!
Ha en härlig dag.
Kram Helene.

Petra Maria sa...

Wow! Vilket fint kort!
Riktigt sommrigt.
Ha det så jättebra
Massor av kramar
från mig

Sofia sa...

Jättebra blogg!

Tips, om du gillar Vogue så har Nordic Art House hundratals Vogue tavlor till bra pris som man köper på nätet! Det är tavlor av klassiska covers från Franska Vogue. Det kan man hitta på nordicarthouse.com, kolla in det dom är jättefina...

Ha det bra!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...