Sidor

lördag 7 augusti 2010

Low carb burgare på Max



på vägen hem från Blekinge stannade vi till på Max i Kristianstad o käkade. Jag har aldrig ätit där innan, men bestämde mig snabbt för ett low carb meal dvs burgare utan bröd o med sallad som "lock".  Blev dock mäkta förvånad när jag blev erbjuden pommes till min meny. Nää sa jag varpå killen bakom kassan blev förbryllad o när jag frågade vad alternativen var fick jag till svar: "bröd". Men hallå! Hur tänker du där då? När jag inte ville ha ngt av ovanstående så fick jag efter mkt om o me en liten sallad till.  Burgaren var i varje fall supergod!

3 kommentarer:

Lena sa...

Men vad tänkte de på? Skulle vara intressant om du mailade in din upplevelse till huvudkontoret och fråga hur det egentligen skall vara... Det skulle jag gjort i alla fall!

Kram

Smala Jessica? sa...

Haha, snacka om low carb :P
Men det är gott att äta dom så, har inte ätit dom på max men brukar göra dom hemma, inte egentligen på grund av kolhydraterna mest för att få ner kalorierna, plus att dom blir så mycket godare :)

Peppkram

Annika sa...

mmm det såg gott ut..har jag aldrig ätit :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...