Sidor

måndag 29 juni 2009

Vilken underbar värme!

Kan man annat än vara glad?! Näää.....spelar ingen roll att jag jobba hela veckan, det är superhärligt att sommaren äntligen är här.

Igår blev det trädgårdsarbete för hela slanten...och en massa sol och bad. Fick bättrat på brännan en del och trots spf 25 har jag bränt mig. Inte bra.
Imorgon kommer syteryster med familj hem igen. ÄNTLIGEN! De har varit borta i 3½ vecka, på tok för länge!!!

Ingen av oss hade större lust att äta igår när hettan var som värst, men för att tanka energi fick vi ändå i oss lite nyttigheter.

Pågarna åt vanlig pasta.

Nu måste jag kila iväg till jobb. Tooodeloooo!

3 kommentarer:

Toby sa...

Ser supermumsigt ut. Squashetti...nytt ord....

Lotta sa...

Yummy! Kan du inte komma hit och laga lite mat? Var får du alla recept ifrån? Jag har svårt att variera min kost känner jag...

kram

Lena sa...

Ser jättegott ut. Recept?

Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...