Sidor

lördag 20 juni 2009

time to wake up!

Graphics and Layouts at DazzleJunction.com
Midsommardagen och det är snart dags att gå till jobb.....suck! Hade en lugn och trevlig kväll igår, barnen lekte, hundarna stojade och vi andra bara njöt. Vädret var växlande men det gjorde inte så mkt.
Kom hem i rätt okej tid, sonen var jätte trött och somnade omedelbums.
Har bakat en rabarber och jordgubbspaj (japp, GI vänlig) som jag ska ta med till jobbet. Har så mkt rabarber i frysen o mängder i trädgårdslandet att den måste användas. Pratade med en kollega innan och han lovade offra sig på den ;)

För tillfället skiner solen men det finns rätt rälia moln lite längre bort så ja undrar om det håller sig.....
Klockan är 09,40 och jag har varit uppe en timme. Sonen sover otroligt nog fortfarande!!!
Hur hade ni det igår? Bra hoppas jag. Nu ska jag ut med Alice.....
Peace Out!

5 kommentarer:

supermom sa...

Oh vad jag önskar mig en trädgård! Så mysigt att bara kunna gå ut och plocka in lite färskt att baka eller laga mat med...

Ha en bra dag på jobbet!

Tårtan var god... ;)

Sara Pettersson sa...

Sv: Ja jag håller med dig! Jag tycker att man ser sjuk ut i ljusa ögonbryn som inte syns överhuvudtaget..

Lena sa...

Jag hade det lugnt och skönt och är inte bakis idag :) Det var som vilken vanlig dag som helst. Visst hade det varit kul med riktigt midsommarfirande, men det hade inte varit så skönt med sammanlagt 4 timmar på moppen för att äta mat på en regnig äng... Det får bli ett annat år. Hoppas du har det bra på jobbet idag! Kramar

Cornelia sa...

Jo då, det var en trevlig dag igår men det är lite kul att fundera på skillnaden hur man firade midsommar förr och nu :-)

annsan_s sa...

Tack desamma! Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...