Sidor

fredag 5 juni 2009

Oh Shit! She's awake!


Denna underbart talande bild hittade jag inne hos Brunettbella. Var bara tvungen att låna den! Titta gärna in till Bella!
Jahapp, då går man på sitt helgpass idag, fredag kväll, lördag dag och söndag kväll. Ska visst bli kasst väder hela helgen, synd för vi ska fira Sveriges Nationaldag på lördag med bbq....då vill man ju inte det ska regna precis. Det har öst ner hela natten, så jag fick ta in tomatplantorna....annars svämmar de över!

Nu ska jag ut i regnet med lilla Alice

6 kommentarer:

Bella sa...

Wow - TACK!!!!! :-) Härlig blogg du har, jag kommer definitivt hit igen!! :-)

Cathrin sa...

Hi,hi den var kul. Hoppas du får en bra helg trots jobb. Man är ju glad att ha ett jobb men det känns alltid lite extra tungt att jobba helg, man tror jatt alla andra är lediga då. Jobbar själv i helgen, men det brukar gå såååå bra. Kram Cathrin

Anonym sa...

Hoppas att det inte händer några större saker under helgen...

Själv tar jag det lugnt...

Kram Pysis

Anonym sa...

Så vill jag leva! /Mulliga Myran

Daniel sa...

Visst e det synd med regn...

men perfect timing för att läsa å mysa med familjen osv!

L8 sa...

Underbar bild och text!! I like! Ville bara önska dig en riktigt bra helg trots allt jobbande :)
Kram
L8

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...