Sidor

måndag 1 juni 2009

Måndag igen

Fattar inte var tiden tar vägen. Måndag redan liksom!
Helgen har varit underbar, särskilt eftersom sonen kom hem från sin 2 veckor låååååååånga semester!
Vi har badat jättemkt i poolen, myst, grillat och ätit gott och bara varit. Så skönt.
Igår var vi hos min mamma som fyllt år o så var det ju Mors Dag. 2 flugor i en smäll. Vi åt grillade revben, mums. Till efterrätt jordgubbar med grädde. Mums till det med!

Har bränt mig rejält, trots spf 25! Solen tar så mkt mer när man ligger i vattnet....

Jobbar kväll idag, ska hinna läsa lite inför examinationen på onsdag, har lite arbeten som måste ögnas igenom tills dess.
Ha en finfin måndag allesamman!

14 kommentarer:

Lena sa...

Inte bara det att det är måndag, det är 1 juni också. Vart tog maj vägen??? Kan någon tala om det för mig? En vacker dag tar jag tåget ner och kommer och badar i din pool, är sååå avis på den! Kram

Malin sa...

Förstår att du haft en härlig helg nu när sonen har kommit hem! Det är verkligen lätt att bränna sig i det här vädret, jag fick gå in ett par timmar igår för att undvika o bränna mig.

Lycka till med skolarbetet och på jobbet! Kram

Petra Maria sa...

Hejsan Katarina!
Var inne och såg alla dina fina nya kort du skapat. Du milde vad fina de blev.
Superduper :O)

Anonym sa...

Pool? När går nästa buss till dig?*avis*

Ha en toppdag du också,

kramar

annsan_s sa...

Godmorgon min vän! Hahaha, jag får dom på mail på msn. Dom är riktigt roliga.

Ha en skön dag.

Kram

Anonym sa...

Du får ha en bra dag idag
Kram

Anonym sa...

Måndag hela veckan.. måndag hela veckan.. *nynnar glatt*

Kram i massor
Pys

S sa...

Å vad härligt med pool! :)
Hoppas du har en fin dag!

mammagladh sa...

Vad härligt med pool!

http://mammagladh.blogg.se

SuburbiaLiving sa...

Hoppas att revbenen smakade bra! Vi har fortfarande kvar MÄNGDER med revben...blir till att äta det till lunch framöver.

Mysigt med sonen hemma också!

Kamilla sa...

ÅÅå så härligt!!! att han är tillbaka :D förstår att du har nästan kramat av honom på mitten ;)
kram kram

nina sa...

sv; balsamvinäger? på jordgubbar? =)

nina sa...

sv; ja det måste jag verkligen prova=)

Anonym sa...

Ja du fråga mig inte vad det är :)
Men jag kanske kan svara dig på torsdag vad just kostutbildningen var för något ;)
Vet att jag gått på något liknande för ett par årsen.Men det gav mig ingenting.Pratade om en massa bakterier och om sådant man redan vet om man inte sköter hygien och sådant.
Men men måste man så måste man ;)
Natti natti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...