Sidor

torsdag 19 mars 2009

Våren är här


Morron på er ute i etern. Klockan ringer tidigt idag igen, 05,00 o tröttheten gör sig till känna. La mig 21,15 igår o ändå så här trött. Förstår inte......äter ordentligt, ute o går raskt dagligen med Alice, lägger mig tidigt, tar mina uppiggande preparat....o ändå så här trött.
Börjar fundera om det är fatigue som kommer ikapp mig....

Igår försökte jag sitta o förbereda inför den stora festen till helgen. Har massor som ska fixas, men jag orkade inte. Får helt enkelt sänka min egen ribba just nu för att inte gå under av mina egna krav. Min man brukar säga att det finns ingen som har så höga krav på mig som jag själv...det stämmer.

Det som är underbart är att det är VÅR i Malmö! Underbart! Snödroppar och Tussilagon överallt i rabatterna. Härligt!

Nu är det dags att springa till bussen
Ha en finfin dag!

7 kommentarer:

Lena sa...

Vad är det för fest ni skall ha? Har du berättat om den eller har jag missat nått? Lite snurrig nu för tiden. Vaknade av mig själv kl 4, somnade väl som du igår (på soffan) och gick in och la mig i sängen vid 23. Hoppas vi båda piggnar till snart. Ha en skön dag! Kram

Anonym sa...

Godmorgon på dig. Härligt med våren
ha en fin torsdag.

Kram
annsan

Anonym sa...

Godmorgon! Ha en fantastisk Torsdag! Kram!

Anonym sa...

Jag vaknade också tidigt men inte lika tidigt som du :/ Vad är det för fest ni skall ha? :)

Anonym sa...

Jobbigt att du ska vara så trött, hoppas det vänder snart. Men himla härligt med våren, det brukar pigga upp :)

Anonym sa...

Åh vad jobbigt att känna sig så där trött hela tiden :(
Ja vi har faktiskt vår här i jkpg oxå och det är verklige sååå härligt :)
Ha en bra dag
Kram

Petra Maria sa...

Javisst är det vår. Hääääääääärligt!
Lycka till med festen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...