Sidor

onsdag 4 mars 2009

En trött onsdag

Wednesday Graphics For Hi5

Onsdag är normalt sett skoldag för mig, men inte idag. Är fortfarande dålig, den jäkla halsen vill inte ge med sig. Har svårt att prata och det för hemskt ont att svälja. Det det blir mest te, så det är skönt att ha fått hem ett litet lager.
Igår provade maken och jag rött te med rabarber/grädde. Maken gillade det, själv tyckte jag inte det smakade så mkt. Kan bero på att jag är sjuk. Men jag chattade med Lena senare på kvällen och hon var av samma åsikt.
Som kaffeberoende människa börjar jag alltid dagen med kaffe, men inte den senaste veckan. Kan ju knappast ha honung i kaffe....o det lindrar gott. Imorse blev det svart te Lady Scott. Skulle va med smak av banan och vanilj. Det var inget gott alls. Blärk! O jag gillar Earl Grey!
Nu sitter jag med Rött te jordgubb/grädde och detta mina vänner är superduper najs!

Nu ska jag lägga mig igen så jag orkar med eftermiddagen. Maken ska ut med en kollega efter jobb och äta en bit på Söderbloms Lounge och Grill.


Få fler besökare till din blogg, klicka på bilden

Ha en bra dag


8 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, jag som trodde att lady scott skulle vara gott. Det lät ju som en perfekt blandning och jag som också älskar earl grey, konstigt. Hoppas du snart känner dig piggare!

Lena sa...

Sån tur att du har fått massa nya teer nu att provsmaka när du är sjuk. Jag fick ju också mina när jag var sjuk förra veckan. Smart. Konstigt nog är Syrliga Ginger inte lika gott nu som det var i smakprovet, får nog låta det dra lite längre.

Back to work!!
Kram

Anonym sa...

Du är utmanad :P Kolla min blogg

Anonym sa...

Svar: Ja, gör det & lycka till :)

Anonym sa...

Svar: Ja, Måns kanske tar hem det. Jag missade deltävlingen i lördags så hörde aldrig dom låtarna, fast har ju skivan så får väl lyssna igenom Sarah´s låt :) Alcazar är iaf min personliga favorit. Men den låten kommer nog inte så långt i stora tävlingen sen tyvärr.

Anonym sa...

Svar: oliverna är mums, fast godare kalla :)

Anonym sa...

Vad tråkigt att du är sjuk :-/
Jag mår inget vidare ikväll, enormt jobbig hosta!! Men jag ska inte sjukskriva mig... hoppas jag.
Kul att du skriver hos mig, jag har varit sämst på att kommentera sista tiden :-)
Men ibland så lämnar jag ett litet avtryck!
Krya på dig.

kram

Anonym sa...

Hoppas du mår bättre snart och att teet hjälper! Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...