Sidor

fredag 27 mars 2009

En tung fredag




Har inte sovit mkt inatt, många tankar som snurrar runt i skallen. Ångesten ligger som en studsboll i magen och hoppar upp mot bröstet.
Jobbar hela helgen, börjar med ett kvällspass idag, men ska iväg på ett möte nu på fm. Samla information för att tillsammans med maken lättare kunna fatta rätt beslut. Men hur fan vet man vad som är rätt o fel?! För oss handlar det om känslor, vår son! Det är svårt att sätta dessa åt sidan och vara förnuftig. Försöker......maken är mer nyanserad i detta, vilket är tur.
Ska försöka ta mig igenom denna dagen så gott jag kan. Kan bli skönt att distrahera sig med arbete sen.
Önskar er alla en skön fredag och trevlig helg



Follow Soulsisters Diary

7 kommentarer:

Lena sa...

Låter jobbigt, tänker på dig. Skickar massa cyber-hugs!!

Kram

Anonym sa...

Men gumman då, önskar jag visste vad som hänt så jag kunde stötta dig.
Ring!
kram

Anonym sa...

Jag har sovit som en stock för en gångs skull :) Du också? Ridturen får vi se hur det blir med, har kommit massa snö så den blir nog inte lika härlig som man hade tänkt :S

Anonym sa...

Ja, här ska det börja regna vid 12 tiden sen :P Härligt :D

Anonym sa...

Varsegod min vän hahaha.

Ha en myspys dag kram till dig !

Anonym sa...

Hoppas att allt löser sig på bästa sätt för vad som är möjligt för er och skickar en kram.

Kamilla sa...

ÅÅÅ *kramar om*
Tur att ni är två om detta så att ni kan ventilera tankar och känslor, men hur det än är så en mamma är alltid en mamma, jag tror vi har känslorna utanpå när det gäller våra barn!
Tänker på er många kramar och försök koppla av lite mellan varven, jag vet att det är svårt.
Kram kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...