Sidor

torsdag 26 mars 2009

Take a Happy Break!





Morron ute i etern. Är ledig idag, sååå skönt! Ska förvisso jobba hela helgen men men...
Ska på utvecklingssamtal med sonens lärare nu på morgonen sen ut på långtur med Alice.
Sen blir det till att sätta igång med städningen. Den har kommit lite i skymundan eftersom maken jobbat väldigt sent hela veckan och själv har jag koncentrerat mig på studierna.
Tänker köpa lite nya växter och plantera i mina utekrukor. Sen är det dags att ta tag i trädgården. Plantera ut vissa fröer och ge gräsmattan lite ny jord och extra näring.

Japp, det var det....
Ha en finfin dag



Follow Soulsisters Diary

6 kommentarer:

Lena sa...

Plantera nu inte för tidigt så att frosten tar de små blommorna. Grannen hade planterat jättefina snödroppar i en kruka och de slokade något förfärligt när jag gick förbi igår!

Kramar

Anonym sa...

Härligt med ledig dag :) Ha en finfin dag! Kram

Anonym sa...

Du får ha en skön dag du med:) Jag passade på att städa lite nu på morgonen efter att barna kommit i väg till skolan :)
Kram

Anonym sa...

Varsegod!

Den är till dig!

http://annlouises.webblogg.se/2009/march/till-er-bloggare.html

Kram

Anonym sa...

Härligt att påta i trädgården. Vad planterar du för något!

Anonym sa...

Nu riktigt jag längtar efter att få ta tag i trädgården. Men vet av erfarenhet att jag inom inte alltför långt framtid kommer att svära ve och förbannelse över hur mycket det är att göra!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...