Sidor

söndag 14 augusti 2011

-60 kg i bilder

Jag har nu uppnått mitt mål i min egen lilla viktutmaning om att gå ner 10 kg till den siste augusti i år. Tjohoooo! Den började den 11 maj i år och det har stundtals varit segt, mkt segt men jag har verkligen försökt hålla min kosthållning (även under semestern) och motionerat mkt.
Jag har ingen riktigt bra augustibild, men den från juli är tagen den 28de så den får duga helt enkelt. 
Har jämfört ansiktet då och nu....tom jag ser skillnaden :)
Och så kroppen (vet ej varför jag inte fick med huvudet....)
Nu återstår finlir och några besök till plastikkirurg för konsultation av kostnader.....för det är inte bara guld o gröna skogar att gå ner i vikt....det kvarstår nämligen en massa skinn....o i mitt fall är det mängder :(

20 kommentarer:

Lena sa...

Det absolut största grattiset du kan tänka dig kommer här från mig. Du är helt otrolig och har gjort en sjujäkla resa! Hoppas du får ordning på skinner :) Massa kramar

Åsa sa...

Jätteimponerad av din insats. Stort Grattis!

4U2 sa...

Så duktigt du varit, det är ju en enorm skillnad, och på så kort tid! Grattis!

Monica sa...

fasen va du är duktigt ;) skit duktig och så snygg både för och efter

Habibty sa...

Grattis!!!

Cinderella sa...

Helt fantastiskt!!! Jag är stum av beundran!!!

Anonym sa...

Grattis!!!!! Så duktig du har varit och kämpat så!! Jag är verkligen imponerad! Underbart att du har nått ditt mål.

Stor kram Svedala Helena

Sockergrynet sa...

Stort GRATTIS! Du är fantastisk!!

Inga-Lill Larsson Roper sa...

Katarina, I am so proud of you!!!! I have seen the transformation of you over the past years. I loved you the minute I met you (no matter what size) and I still love you. I am as proud of you as I would be if you were my daughter (even if you belong to my cousin). I am happy for you that you have met your goal. Love you girl.

Inga-Lill Larsson Roper sa...

Katarina, I am so proud of you!!!! I have seen the transformation of you over the past years. I loved you the minute I met you (no matter what size) and I still love you. I am as proud of you as I would be if you were my daughter (even if you belong to my cousin). I am happy for you that you have met your goal. Love you girl.

Nickan73a sa...

Jag är full av beundran för dig och undrar om du kan bli min personliga coach!?
Helt fantastiskt underbart!!!

S sa...

Duktiga du, du är verkligen fin!

Eva sa...

Helt otroligt.
Jag bockar och bugar.
Vilket jobb du har gjort och du har gjort det helt själv.
Glöm aldrig bort det.
Det är du som har åstadkommit den här förändringen, ingen annan.
Grattis!

Evas Pyssel sa...

Vilken "resa" du har gjort !! Full av beundran. Stort grattis !!! Kram Eva

Maggan sa...

Vilket jobb du gjort!
Helt fantastiskt resultat.

Anonym sa...

WOW - Katarina!! Jag är så imponerad över din beslutsamhet. Vet iofs att när du bestämmer dig för något så blir det så, och detta är helt fantastiskt! Grattis till din prestation!! Kram Patricia

Jenny sa...

Vilken viktförändring, helt otroligt!! Bra kämpat!!

Sandra sa...

Otroligt resultat! Fantastiskt bra jobbat vännen!

Suzan sa...

FANTASTISKT bra jobbat!!!!!! GRYMT!

kämpa sa...

Oj Alltså, vilken skillnad. Vilket kanon jobb du gjort under din resa. Härligt.
Grattis till ditt nya liv.
Bamsekram från mig

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...