Sidor

torsdag 11 augusti 2011

Sommarens viktigaste plagg

Sommarens motto: "Inte utan mina gummistövlar"!
Jag är så innerligt trött på allt regnande. Om vi nu i juni, juli och augusti inte kan få sol och värme kan vi väl i alla fall få lite uppehåll från all denna nederbörd som endast resulterar i krylligt hår.....SUCK!
Att behöva "leta" inomhusaktiviteter mitt i sommaren känns fan inget kul, men va gör man? Biograferna och Malmö Museum lär tjäna storkovan i sommar.....liksom alla lekland. Min son börjar bli lite för stor för leklanden men det funkar i nödfall.....
Nu ska jag se om kan kan få rätt på kryllorna efter morgonens PW i ösregn o gummistövlar.....en sak är säker...det är annorlunda att pw i gummistövlar....mkt annorlunda.

1 kommentar:

Lena sa...

Inte en chans att jag kan promenera i mina gummistövlar, på sin höjd gå till jobbet (8 minuter). Mina fötter klarar inte de dåliga sulorna. Jag får inte ner mina inlägg i stövlarna. Alltså går jag i skor som blir blöta och sen får jag gå i blöta skor eller barfota...

Kram i regnet!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...