Sidor

måndag 22 augusti 2011

Scrappade ljus

Många undrar om jag lagt ner mitt scrapperi...svar NEJ! Men det går lite i vågor när jag skapar. Just nu är det mkt annat som tar både tid och energi....vilket tyvärr innebär att roliga och avkopplande saker som scrapbooking måste komma i  både tredje och fjärde hand.
Men i samband med helgens födelsedagsfest gjorde jag ett fat med ljus istället för ett födelsedagskort till födelsedagsbarnen:
Ljusen blev mkt uppskattade och mitt scrap-sug väcktes åter igen!

6 kommentarer:

Lena sa...

Å vad fina!! Men är det inte så att scrappande och annat pysslande mer hör mörkan vinterkvällar till? När man inte kan vara ute och njuta på altanen eller ta goa promenader?

Kram

Evas Pyssel sa...

Dina scrappade ljus är helt underbara. Kram Eva

L8 sa...

Sååå fina - jag bara älskar humletexten och humlan :) Härligt att höra att scrapsuget börjar komma tillbaka! Testa fruktspetten - ett perfekt sätt att bli av med lite spillbitar och dessutom ett lysande användningsområde. Att bara servera frukt på vanligt sätt är numera tråååååkigt....
Kramis

kämpa sa...

Jättefina ljus.

web filter sa...

These are really very beautiful and awesome candle collection with nature art on it. Those butterfly work is adorable as well as that is my one of the favorite among all.

Nina sa...

Superfina, du är duktig <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...