Sidor

tisdag 16 augusti 2011

Satan i gatan vilken träningsvärk!

Jag anser mig väl ändå relativt vältränad (på min nivå då alltså....). Jag rör på mig varje dag i någon form. Mest blir det powerwalks, cykling och indoor walking. En vända på gymmet innan eller efter IW-pass och så när jag kan få in det ett ki-box pass. O så ändrar jag träningsform och kör vibrationsträning 3 dagar i rad....
Fick med en plansch på olika ställningar man kan göra för att träna olika muskelgrupper, sen kommer jag ihåg en del jag fick lära mig när jag la upp ett eget program på gymmet. Hittade en del andra på nätet som jag satte upp på väggen....o vipps hade jag ett heltäckande pass för hela kroppen.
Igår kväll kom den....träningsvärken från helvetet!
Alltså jisses....jag trodde på fullaste allvar att jag tränade hårt innan, och att jag använde de flesta muskler jag hade. Ack så fel jag hade! Jag kan knappt röra mig idag.....magen värker, låren skriker och vaderna ber om nåd. Armarna gråter och ryggen kvider så det hörs in till grannen.
Idag blir det endast promenad med primadonnan, ingen power what so ever i den promenaden vill jag lova. Jag vet inte kom jag kan böja mig ner för att ta på mig skorna....tur jag har mina easytone flip flops!

2 kommentarer:

Chris_P sa...

Första gången jag hade varit på skivstångspass på Friskis kunde jag nästan inte gå på toaletten - kunde ju knappt resa mig upp igen sen! Grymt!

Mats sa...

Uh så gutt det är! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...