Sidor

tisdag 5 april 2011

Mitt hem

Dag 20 av Bloggutmaningen

Mitt hem är min borg, så brukar det fint heta. I mitt fall är det verkligen så. Jag ÄLSKAR mitt hem. Jag umgås allra helst här hemma, både med familj och vänner. För mig är det slentrianmässiga uttrycket "mysiga hemmakvällar" något av det absolut bästa som finns.
Några av er har varit här hemma, andra inte. Jag, maken, sonen och vakthunden Alice alias primadonnan bor i ett enplanshus i utkanten av Malmö.

Några bilder tänker jag inte visa upp, men ni hittar små glimtar av mitt hem då och då i bloggen så scrolla gärna vidare bland de tidigare inläggen och kolla :)

2 kommentarer:

Helene sa...

Mitt hem är min bästa plats !!
Där känner jag mig trygg och bara kan vara...När jag åker hem från jobbet så längtar jag...
Så jag vet vad du menar = ))
Ha en fin tisdag.
Kram Helene.

Cathrin sa...

Borta bra men hemma BÄST:-), så är det för mej oxå.

Kram till dej Cathrin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...